Tweede Axe Blackstage concert met Typhoon
- Sponsoring
- 7 mei 2015 @ 13:47
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipKunst & Cultuur
- 7 mei 2015 @ 13:47
- Redactie Sponsoring
Typhoon is na Kensington de tweede artiest die de Blackstage van Axe gaat betreden. Op woensdag 24 juni geeft de Zwolse hiphopartiest een exclusief nachtconcert in de Broerenkerk in zijn thuisstad Zwolle. Net als Kensington zal Typhoon, voor het eerst begeleid door viool en accordeon, een nieuw geluid laten horen onder de noemer ‘Less Is More’.
Het laatste album van Typhoon, Lobi Da Basi, is door zowel het publiek als de critici lovend ontvangen. In maart sleepte hij twee Edisons in de wacht en op de 3FM awards werd hij recent verkozen tot beste Nederlandse hiphopartiest.
Het is groot, groter, grootst voor de artiest, maar op de Blackstage van Axe zal hij het voor één keer klein houden. Typhoon: 'Ik kijk er naar uit om dit intieme concert te spelen onder begeleiding van viool en accordeon. De afgelopen periode was heel intens in alle opzichten, waardoor het me heerlijk lijkt om nu in een intieme setting te spelen. Voor deze speciale gelegenheid laat ik mijn titanenband voor één keer thuis.'
Kensington
De lat ligt in ieder geval hoog voor Typhoon, na het spetterende optreden van Kensington twee weken geleden. Ram Huigen, brandmanager van Axe: 'De eerste editie met veertig prijswinnaars die bijna op schoot zaten bij Kensington was overweldigend. Zowel voor het publiek als voor de band zelf. We kunnen niet wachten om te zien waarmee Typhoon ons gaat verrassen.'
Less Is More
Blackstage is onderdeel van de nieuwe Axe campagne ‘Less Is More’, waarbij Nederlandse artiesten worden uitgedaagd om terug te gaan naar de basis van hun muziek. De concerten vinden plaats op een intieme en akoestische setting en starten in het holst van de nacht.
Net als bij het concert van Kensington in de Domtoren, is gekozen voor een iconische en historische locatie: De Boerenkerk. Het monumentale gebouw, momenteel in gebruik door boekhandel Waanders, stamt uit de vijftiende eeuw en is een begrip in Zwolle. Typhoon over de locatie: 'Het voelt goed om zoiets te doen op een bijzondere locatie in onze thuisstad Zwolle. Na het gigantische succes is de cirkel hiermee rond.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing