RegioBank hoofdsponsor 50e Drentse Fiets4Daagse

RegioBank hoofdsponsor 50e Drentse Fiets4Daagse
  • Sponsoring
  • 25 jun 2015 @ 14:48
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EntertainmentSponsoring

RegioBank heeft zich als hoofdsponsor aan de Drentse Fiets4Daagse verbonden. De 50e jubileumeditie van Nederlands grootste meerdaagse fietsevenement, dat op dinsdag 7 juli van start gaat, draagt de naam RegioBank Drentse Fiets4Daagse. Koning Willem-Alexander is de eerste dag van de vierdaagse een van de deelnemers.

Door zich te verbinden aan de Drentse Fiets4Daagse wil RegioBank haar betrokkenheid bij de leefbaarheid in de regio laten zien. De bank zet zich in voor lokale verbondenheid en draagt actief bij aan de levendigheid binnen de plaatselijke gemeenschap. Bijvoorbeeld door de inzet van VoordeBuurt.nl, een online platform voor actieve buurtbewoners die hun buurt leefbaar willen houden en maken. De verbinding met de Drentse Fiets4Daagse sluit hier uitstekend bij aan.

Dit jaar kent het evenement een bijzondere deelnemer. Koning Willem-Alexander zal op de eerste dag een gedeelte van de route vanuit startplaats Assen meefietsen. Naast Assen kunnen deelnemers nog in zeven andere plaatsen starten.

Jan Mastwijk, voorzitter Stichting Drentse Fiets4Daagse (links op de foto): 'De Drentse Fiets4Daagse is een groot, door 600 vrijwilligers gedragen evenement met 15.000 deelnemers uit het hele land, maar ook met een grote regionale betekenis. Daar past de RegioBank prima bij.'

Hans van den Bor, directievoorzitter RegioBank: 'Als fietsliefhebber ben ik trots een bijdrage te kunnen leveren aan dit bijzondere evenement. RegioBank vindt lokale verbondenheid zeer belangrijk. En daar dragen we graag aan bij.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken