Restaurantketen KFC naar Gamma Racing Day

Restaurantketen KFC naar Gamma Racing Day
  • Sponsoring
  • 16 jun 2015 @ 13:58
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipEntertainment

KFC Nederland wordt evenementpartner van het grootste gecombineerde auto-, motor- en kartrace-evenement van Europa: de Gamma Racing Day. Op zondag 2 augustus aanstaande vindt op het TT-circuit de 16e editie van dit evenement plaats. Naast exposure en activatie tijdens de Gamma Racing Day distribueert KFC toegangsbewijzen voor het evenement en verloot ‘VIP-treatments’ onder de bezoekers en medewerkers van haar restaurants.

Bart de Kool, marketingmanager KFC Nederland: 'De Gamma Racing Day is een bijzonder goed bezocht evenement waar ook veel van onze gasten graag komen. Daarnaast is er een mooie parallel te leggen tussen snelheid en teamwork onder druk in een KFC-keuken en op het circuit, zeker als je weet dat 24 van onze 45 restaurants een Drive-Through hebben waar een snelle ‘pitstop’ gemaakt kan worden.'

Gamma’s gratis racedag staat dankzij volle tribunes en een professioneel race- en demoprogramma te boek als het grootste gecombineerde auto-, motor- en kartrace-evenement in Europa. Met het gratis toegangsbewijs trakteren Gamma Bouwmarkten en de evenementpartners KFC, Yamaha, TW Steel, Profile en Telesport zondag 2 augustus op een professionele racedag met een unieke sfeer. Kaarten voor de trainingsdagen en voor de paddock, het binnenterrein van het TT-circuit, zijn tegen betaling verkrijgbaar

Nederland telt 45 KFC-restaurants en de komende jaren zullen er 5 tot 10 nieuwe KFC-restaurants per jaar worden geopend.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken