Thomas van Schaik van Adidas naar NOC*NSF

Thomas van Schaik van Adidas naar NOC*NSF
  • Sponsoring
  • 2 jun 2015 @ 12:54
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Olympische SpelenSportmarketing

Thomas van Schaik verruilt de drie strepen voor de vijf ringen. Vanaf 1 september gaat Van Schaik bij NOC*NSF aan de slag als Manager Marketing en Commercie. In de afgelopen jaren was Thomas bij Adidas verantwoordelijk voor de wereldwijde merk-campagnes rondom de WK’s voetbal en de Olympische Spelen.

Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: 'Ik ben er van overtuigd dat hij een waardevolle aanvulling van ons team zal zijn. Met Thomas halen we de kennis en kunde in huis die we de komende jaren goed kunnen gebruiken om de uitdagingen rondom de financiering van de sport aan te pakken.'

De functie van manager Marketing en Commercie is vacant sinds de interne functiewisseling van Esther Roelofs eerder dit jaar en wordt op dit moment waargenomen door Jacqueline van der Plas. Na 1 september zal zij haar eigen rol bij NOC*NSF weer oppakken.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken