Velux blijft titelsponsor Champions League handbal

Velux blijft titelsponsor Champions League handbal
  • Sponsoring
  • 1 jun 2015 @ 15:03
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Velux heeft zijn overeenkomst met de EHF Champions League met vijf jaar verlengd. De fabrikant van dakramen zal daarmee tot en met 2020 optreden als naamgevend sponsor van de Velux EHF Champions League.

De verlenging van de overeenkomst werd bekend gemaakt voor de finale van het toernooi op zaterdag – een wedstrijd die overigens door FC Barcelona werd gewonnen. Velux was in 2010 de eerste titelsponsor van het Europese toernooi.

Jean Brihault, president EHF: 'De afgelopen vijf jaren hebben we een hechte en succesvol partnerschap met Velux Group genoten, een die ons heeft geholpen om handbal en de Velux EHF Champions League op een hoger niveau te brengen wat interesse van fans en media betreft. We zien deze langjarige overeenkomst als een helder voorbeeld van het vertrouwen dat Velux heeft in de Velux EHF Champions League en de mogelijkheid van EHF Markting om te blijven leveren.'

Michael Rasmussen, directeur Branding and Marketing Velux Group: 'We zijn zeer tevreden met de titelsponsoring van de EHF Champions League, die voor ons een waardevolle samenwerking is gebleken. De VELUX EHF Champions League is een enorm sterk platform om relaties met klanten te creëren en versterken met onze belangrijkste markten in Europa.

Sinds het begin van de samenwerking tussen Velux en EHF in 2010 hebben meer dan 25.000 gasten van Velux de wedstrijden bezocht. Voor de finalewedstrijden nodigde Velux 900 gasten uit.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken