Slangen+Koenis en KNZB intensiveren samenwerking

Slangen+Koenis en KNZB intensiveren samenwerking
  • Sponsoring
  • 7 jul 2015 @ 11:45
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSport

Architectenbureau Slangen+Koenis en de KNZB intensiveren hun samenwerking. Na een aantal succesvolle projecten wil Slangen+Koenis de zwemsport structureel ondersteunen en zijn kennis en ervaring delen.

De zwembond heeft al sinds de bouw van het Pieter van den Hoogenband zwemstadion (2006) in Eindhoven een nauwe band met Slangen+Koenis, het architectenbureau dat het ontwerp van het zwemstadion maakte. De laatste jaren werken ze samen in het zwembadconcept 2521GewoonZwemmen en delen ze hun kennis en ervaring, zoals voor het Handboek Zwembaden.

De nieuwe topsportlounge in het Pieter van den Hoogenband zwemstadion is een concrete uiting van het partnership. De lounge heeft werkplekken voor coaches en KNZB medewerkers, een loungehoek en een hospitality ruimte.

Jakko Koenis, directeur van Slangen+Koenis is blij met deze stap: 'Het contact met de sport en een mooie ontvangstplek voor relaties hebben we met deze ruimte gerealiseerd. Samen zorgen we ervoor dat het Pieter van den Hoogenband zwemstadion echt het kloppende hart is van de zwemsport in Nederland. Daarnaast is direct contact met zwemmers, de eindgebruikers van onze gebouwen, van levensbelang en onmisbaar om te blijven innoveren.'

Jakko Koenis, algemeen directeur KNZB Jan Kossen en waterpolo international Vivian Sevenich kwamen bij de nieuwbouw van het zwembad in Almere Poort bij elkaar om de samenwerking te bekrachtigen. Het zwembad wordt gebouwd volgens het 2521GewoonZwemmen concept en is onderdeel van een multifunctioneel sportcentrum. De KNZB en Slangen+Koenis verbinden zich voor 4 jaar aan elkaar. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken