Uber levert Chelsea-shirt aan de deur af, gratis

Uber levert Chelsea-shirt aan de deur af, gratis
  • Sponsoring
  • 22 jul 2015 @ 15:58
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingActivatieVoetbal

Uber heeft de afgelopen dagen met de Engelse voetbalclub samen gewerkt om het nieuwe tenue van de club bij fans aan de deur af te leveren. In acht steden wereldwijd konden gebruikers van de taxi-app met een speciale code het shirt gratis laten bezorgen. Het was de eerste entree van Uber in de sport.

Het shirt was op deze manier verkrijgbaar in Kaapstad, Los Angeles, Moskou, Mumbai, New York, Rio de Janeiro, Shanghai en Tokyo – en dus niet in de stad waar Chelsea is gevestigd: Londen.

Christian Purslow, managing director Chelsea: 'We zijn verheugd om samen te werken met zo'n groot en innovatie bedrijf als Uber om ons nieuw shirt te bezorgen bij Chelsea-fans in de hele wereld. We hopen dat deze unieke mogelijkheid Uber-gebruikers rond de wereld zal verheugen.'

Fraser Robinson, EMEA hoofd Business Uber: 'We zijn enthousiast om met Chelsea samen te kunnen werken voor deze exclusieve promotie, die een primeur voor Uber in de sport betekent.'

Vanaf vandaag is het shirt ook in de winkel te koop. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken