Vodafone biedt fashionlovers live toegang tot Amsterdam Fashionweek

Vodafone biedt fashionlovers live toegang tot Amsterdam Fashionweek
  • Sponsoring
  • 10 jul 2015 @ 12:35
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurActivatieSponsoring

Mode minnend Nederland kan live via Periscope, front row en backstage, meegenieten van de shows op de Mercedes-Benz Fashionweek Amsterdam. Vodafone zet vijf fashionbloggers in als live reporters van het Vodafone Fashion LAB-programma. De fashionlovers bepalen mede wat de fashionbloggers vastleggen via social media.

Modebloggers Carolien Spoor en Liesbeth Rasker van Amayzine, Nina Verberne van Always With, Marlieke Koks van Cotton & Cream en Rowan Reiding van Red Reiding Hood nemen volgers vijf dagen lang mee op het Westergasterrein. Modeliefhebbers kunnen via #powertothefashionlovers op Instagram en Twitter verzoekjes indienen en de bloggers uitdagen sneak previews te delen van upcoming talenten in de modewereld.

Vodafone Fashion LAB is het talent- en innovatieprogramma van FashionWeek Nederland en Vodafone, en is gisteravond van start gegaan met Judith van Vliet x Chris van den Elzen tijdens de openingsavond van Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Het programma biedt tot en met maandag 13 juli verschillende catwalk shows van veelbelovende, jonge ontwerpers.

Foto: Peter Stigter 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken