Eredivisie na tien jaar weer te zien in China
- Sponsoring
- 14 aug 2015 @ 11:49
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalMedia
- 14 aug 2015 @ 11:49
- Redactie Sponsoring
Duels uit de Eredivisie zijn vanaf dit seizoen ook in China te zien. Het Chinese online TV-platform PPTV Sports heeft een driejarige overeenkomst met de Eredivisie gesloten. Er komt bovendien een apart kanaal op PPTV waarop naast alle Eredivisieduels van Ajax ook wekelijks Ajax TV International te zien is.
De terugkeer van de Eredivisie op de Chinese TV is een mooie mijlpaal. Tien jaar geleden was de Nederlandse competitie voor het laatst in China te zien. Dankzij de nieuwe overeenkomst zijn de verrichtingen van de Nederlandse clubs vanaf nu weer in het grootste land van Azië te zien.
Naar verluidt gaat het om een overeenkomst van drie jaar, meldt Soccerex. PPTV haalde onlangs ook de uitzendrechten van de Spaanse competitie binnen.
Ajax TV International is een wekelijks programma van 55 minuten dat in 65 landen wordt uitgezonden. Het programma bestaat uit samenvattingen, interviews, updates van de Toekomst en historische Ajax-beelden die eerder op Ajax TV zijn uitgezonden.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing