Grolsch blijft hoofdsponsor Zwarte Cross Festival
- Sponsoring
- 21 aug 2015 @ 07:12
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - EntertainmentSponsoring
- 21 aug 2015 @ 07:12
- Redactie Sponsoring
Bierbrouwer Grolsch blijft hoofdsponsor van het Zwarte Cross Festival. Het contract is met ingang van 2016 met drie edities verlengd. Grolsch zal tevens de exclusieve bier- en drankenleverancier blijven van het Zwarte Cross Festival en het kleinschalige Achterhoekse festival Mañana Mañana. Zowel Grolsch als organisator De Feestfabriek zijn tevreden over de samenwerking van de afgelopen jaren en zetten deze dan ook graag voort.
De Zwarte Cross en Grolsch hebben beiden hun oorsprong in Oost-Nederland en voelen zich sterk verbonden met deze regio. Gisela Rule, marketing directeur bij Grolsch: ‘Grolsch en de Zwarte Cross zijn synoniemen – het is moeilijk het een zonder het ander voor te stellen. Als het meest karaktervolle bier van Nederland vinden we het geweldig om ons partnership met het meest karaktervolle festival van Nederland opnieuw te verlengen.’
De Feestfabriek
Het Zwarte Cross Festival wordt sinds 1997 in de Achterhoek gehouden en is met 197.500 bezoekers in 2015 het grootste betaalde evenement van Nederland. Het Zwarte Cross Festival wordt jaarlijks georganiseerd door De Feestfabriek Alles Komt Goed BV. Wat dit festival uniek maakt is de ludieke mix van motorsport, muziek, theater, stunts, spektakel en humor. Jaarlijks werken Grolsch en de Zwarte Cross intensief samen om mooie activiteiten te bedenken voor de bezoekers van het festival - denk bijvoorbeeld aan de “Krattedraal” waarbij in 2013 een kathedraal werd nagebouwd met Grolsch bierkratten. Ook dit jaar hebben de Zwarte Cross en Grolsch weer een speciale invulling geven aan de Grolsch Undercover tent.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing