Max Verstappen en Exact gaan samenwerking aan
- Sponsoring
- 21 aug 2015 @ 10:30
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Partnership
- 21 aug 2015 @ 10:30
- Redactie Sponsoring
Max Verstappen, de grote belofte van de Formule 1, heeft een persoonlijke overeenkomst getekend met Exact. De mentaliteit, ambitie en drive van de coureur en het bedrijf om de wereldtop te behalen, vormen volgens Exact de basis voor het partnership dat is aangegaan. Verstappen is gefocust op termijn de wereldtitel te behalen. Exact wil wereldwijd een top 3-speler worden op het gebied van bedrijfssoftware in de cloud voor het mkb.
De zeventienjarige Max Verstappen behoort nu al tot de beste coureurs die Nederland heeft voortgebracht. Hij scoorde als jongste coureur in de geschiedenis van de Formule 1 punten in het kampioenschap en zijn ambitie reikt verder. Exact ondersteunt wereldwijd meer dan 230.000 organisaties.
Erik van der Meijden, ceo Exact: ‘Iedereen binnen Exact is enthousiast over de samenwerking met Max Verstappen. Max past perfect bij onze daadkrachtige mentaliteit en die van onze klanten. Waar onze technologie bedrijven en hun accountants in staat stelt te groeien, gaat Max vol voor de hoogst mogelijke prijs in de Formule 1. Om succesvol te zijn in de sport en in het bedrijfsleven is het noodzakelijk om altijd te blijven verbeteren. Dat element – ‘Never Stop Improving’ - is iets wat we zullen benadrukken in de wereldwijde marketingcampagnes van Exact, waarin Max het gezicht wordt. We wensen Max heel veel succes in de Belgische Grand Prix dit weekend.’
Max Verstappen: ‘Ik voel me goed bij de samenwerking met Exact en ben er trots op. Het bedrijf heeft een geschiedenis in de Formule 1-wereld en ondersteunde mijn vader toen hij coureur was. De samenwerking met Exact past perfect bij mij. We willen allebei de wereldtop bereiken. En ja, dat kan een uitdaging zijn, maar we weten ook dat succes niet af te dwingen is. Je moet gewoon het juiste pad blijven volgen.’
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing