Nuon Solar Team kiest voor 2Basics als marketingpartner

Nuon Solar Team kiest voor 2Basics als marketingpartner
  • Sponsoring
  • 26 aug 2015 @ 11:03
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnership

Het Nuon Solar Team van de TU Delft heeft 2Basics als marketingpartner gekozen. Het Haarlemse sportmarketing bureau zal het team ondersteunen bij het ontwikkelen van een sponsorstrategie en bij de activaties van partners en sponsoren.

Het Nuon Solar Team hoort bij de absolute wereldtop. De afgelopen zeven jaar won het team vijf keer de titel tijdens de Solar Challenge in Australië. Over twee maanden mikt het team, dat geheel bestaat uit studenten, op de zesde titel.

Wouter Feil, sponsormanager van het Nuon Solar Team: '2Basics heeft veel kennis van maatschappelijke sponsoring. Ze hebben ons nu al geholpen met strategische inzichten. Omdat wij als studenten elk jaar van team verwisselen, is het belangrijk een langdurig partnership te hebben met een partij die het Solar Team duurzaam positioneert. Met 2Basics halen wij kennis en continuïteit in huis voor onze partners.'

Ruben Houkes, directeur van 2Basics: 'Het Solar Team is een unieke combinatie van sport, maatschappij, high-end technologie en duurzaamheid. Wij vinden het een eer te mogen helpen om dit Team nog bekender te maken bij het grote publiek en aantrekkelijker voor sponsoren. Het Nuon Solar Team past 100 procent in onze focus op maatschappelijk relevante sponsoring. Daarom gaan we er ook vol in om het commercieel en het maatschappelijk rendement voor partners te vergroten.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken