Philharmonisch Orkest lanceert Musical Postcard op Uitmarkt
- Sponsoring
- 24 aug 2015 @ 14:38
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - EvenementEntertainmentActiesKunst & Cultuur
- 24 aug 2015 @ 14:38
- Redactie Sponsoring
Het Nederlands Philharmonisch Orkest | Nederlands Kamerorkest is ook dit jaar aanwezig op de Uitmarkt in Amsterdam. ‘Wij staan op de informatiemarkt op het Museumplein en zijn te vinden in de tent met nummer 74/75. Dit jaar kunnen bezoekers in onze tent gratis een Musical Postcard versturen’, aldus Lars Meijer, pr- marketingmanager van het orkest.
Meijer vervolgt: ‘De Musical Postcard is een muzikale ansichtkaart, ingespeeld door de musici van ons orkest. De Uitmarktbezoeker kan op verzoek een sfeertype muziek aanvragen bij onze musici en de opname als bericht via social media versturen naar een familielid, vriend of kennis. Denk aan succeswens, een steunbetuiging of een feestgroet.’ De Musical Postcards worden gespeeld door het trombonetrio met Harrie de Lange, Gerard Peters en Wim Hendriks, fagottist Susan Brinkhof en violiste Anuschka Franken.
Uitmarktkorting
Net als voorgaarde jaren verkoop het orkest speciaal voor de Uitmarkt een beperkt aantal kaarten voor een reeks concerten met een zeer aantrekkelijke Uitmarktkorting. Meijer: ‘Van het Nederlands Kamerorkest verkopen wij onder andere kaarten voor het Adagietto uit Symfonie nr. 5 van Mahler (za 3 en di 6 okt) en Pierrot Lunaire van Schönberg (za 24 en di 27 okt). Van het Nederlands Philharmonisch Orkest zijn dat de Jupitersymfonie van Mozart (za 31 okt en ma 2 nov), het kerstconcert (za 19 dec), het Pianoconcert van Grieg (ma 11 jan) en Symfonie nr. 5 van Mahler (di 5 apr).’ Hoofdsponsor van het Nederlands Philharmonisch Orkest| Nederlands Kamerorkest is Yakult. De balies op de stand van het orkest op de Uitmarkt worden geleverd c.q. gesponsord door Intos Interieurmakers B.V.
Opening cultureel seizoen
De jaarlijkse Uitmarkt – met als hoofdsponsor VVV Nederland - vindt traditiegetrouw plaats in het laatste weekend van augustus – zaterdag 29 en zondag 30 - in Amsterdam. De Uitmarkt is de landelijke opening van het culturele seizoen. Het programma biedt een dwarsdoorsnede van de podiumkunsten, maar ook disciplines als literatuur, museale kunsten, film en nieuwe media komen aan bod. Met bijna 500.000 bezoekers, 2000 artiesten en bijna 30 podia is de Uitmarkt uitgegroeid tot het grootste en bekendste culturele festival van Nederland. De Uitmarkt is gratis toegankelijk.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
- Musical Postcard
- culturele seizoen
- aanbiedingen
- Nederlands Philharmonisch Orkest | Nederlands Kamerorkest
- Intos
- Uitmarkt
- VVV Nederland
- Yakult
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing