Sail Social Media Boot, powered by KPN

Sail Social Media Boot, powered by KPN
  • Sponsoring
  • 12 aug 2015 @ 11:36
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipEntertainmentKunst & Cultuur

Tijdens Sail Amsterdam 2015 vaart een opvallende boot tussen de tall ships rond: de Sail Social Media Boot, powered by KPN. Een team van reporters doet vanuit glazen containers verslag van de sfeer en activiteiten op Sail. Het publiek op de kade krijgt via het LED-scherm op het dak van de boot het laatste nieuws, tips en suggesties door. Daarnaast vindt er interactie plaats met het publiek door het continu weergeven van socialmediaberichten via bijvoorbeeld Twitter. KPN verzorgt de benodigde techniek en connectivity om de berichtgeving mogelijk te maken en is tevens aangehaakt als redactiepartner.

De Sail Social Media Boot zal dagelijks varen met speciale gasten aan boord als Barbara en Frits Barend, Yvonne van Gennip en topcoach Gerard Kemkers. Zij hebben een speciale band met een programmaonderdeel of een achterban die normaal gesproken niet snel met Sail in aanraking komt. Via hun persoonlijke socialmedia-accounts maken zij hun volgers deelgenoot van hoe zij Sail Amsterdam 2015 beleven.

De Sail Social Media Boot Powered by KPN is een nieuw onderdeel voor Sail. In vijf jaar tijd is de wereld snel veranderd, en social media is daar misschien wel het duidelijkste voorbeeld van. Deze editie zijn Facebook, Twitter, Instagram en Youtube de belangrijkste kanalen voor Sail.

Sail Amsterdam 2015 vindt plaats van woensdag 19 tot en met zondag 23 augustus.  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken