Tag Heuer officiële tijdwaarnemer Bundesliga

Tag Heuer officiële tijdwaarnemer Bundesliga
  • Sponsoring
  • 3 aug 2015 @ 16:59
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalPartnership

Het Zwitserse horlogemerk Tag Heuer heeft een commercieel partnership getekend met de Bundesliga. Tag Heuer wordt de eerste officiële tijdwaarnemer van de hoogste Duitse voetbalcompetitie: de deal heeft een duur van 3 jaar. Naast exposure op onder meer reclame boarding gaat Tag Heuer het partnership activeren via de website en social media via de hashtag #DontCrackUnderPressure.

CEO van de Bundesliga Christian Seifert omschrijft het partnership als een “futuristisch sponsorcontract met volop mogelijkheden voor activatie.” CEO Jean-Claude Biver van Tag Heuer over de deal: “De Bundesliga is één van de meest krachtige en uitgebreide platformen die je maar kunt bedenken. Het stelt ons in staat een nieuw perspectief toe te voegen aan onze manier van sponsoring, met grote nieuwe mogelijkheden in de digitale arena.”

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken