Tag Heuer officiële tijdwaarnemer Bundesliga
- Sponsoring
- 3 aug 2015 @ 16:59
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalPartnership
- 3 aug 2015 @ 16:59
- Redactie Sponsoring
Het Zwitserse horlogemerk Tag Heuer heeft een commercieel partnership getekend met de Bundesliga. Tag Heuer wordt de eerste officiële tijdwaarnemer van de hoogste Duitse voetbalcompetitie: de deal heeft een duur van 3 jaar. Naast exposure op onder meer reclame boarding gaat Tag Heuer het partnership activeren via de website en social media via de hashtag #DontCrackUnderPressure.
CEO van de Bundesliga Christian Seifert omschrijft het partnership als een “futuristisch sponsorcontract met volop mogelijkheden voor activatie.” CEO Jean-Claude Biver van Tag Heuer over de deal: “De Bundesliga is één van de meest krachtige en uitgebreide platformen die je maar kunt bedenken. Het stelt ons in staat een nieuw perspectief toe te voegen aan onze manier van sponsoring, met grote nieuwe mogelijkheden in de digitale arena.”
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing