Tele 2 tekent voor 3 jaar bij FC Utrecht

Tele 2 tekent voor 3 jaar bij FC Utrecht
  • Sponsoring
  • 3 aug 2015 @ 10:48
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoring

Tele 2 en FC Utrecht zijn vanaf het begin van seizoen 2015/2016 connectiviteitspartners. Het partnership geldt voor een periode van 3 jaar en moet van Stadion Galgenwaard onder meer het meest connected stadion van Nederland maken. Het is de 2e overeenkomst die FC Utrecht binnen één maand tijd afsloot. Vorige maand verbond Zorg van de Zaak zich officieel voor 3 seizoenen als hoofdsponsor aan FC Utrecht.

Het partnership tussen Tele 2 en FC Utrecht bestaat uit een breed scala aan activiteiten. Als aftrap van de samenwerking zal Tele2 Stadion Galgenwaard veranderen in een ‘smart stadium’. Zo kunnen fans via een gratis wifi-connectie bijvoorbeeld alle hoogtepunten van de wedstrijd delen. Er worden de komende drie jaar tal van activaties gedaan waarbij bereikbaarheid, extra comfort en extra fun de belangrijkste pijlers zijn.

Barry Wissink, Managing Director van Tele2 Zakelijk: "Wij geloven in dit partnership, omdat we het juist heel anders aanpakken dan normaal. Een deal als deze heeft enorme zakelijke potentie, omdat er voor alle betrokkenen veel mogelijkheden uit voortkomen. Wij gaan bijvoorbeeld tijdens het seizoen onze rechten gebruiken om onze klanten te bedanken, om de fans een geweldige ervaring te bezorgen en om aandacht te vragen voor een aantal goede doelen.”

Algemeen Directeur van FC Utrecht Wilco van Schaik: "We zijn erg blij om Tele2 aan boord te hebben in de komende periode. Zoals bij alle goede samenwerkingen biedt deze tal van voordelen voor ons, en, minstens zo belangrijk: onze fans zullen er ook veel profijt van hebben.”

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken