Adecco verlengt sponsoring Davis Cup en Fed Cup

Adecco verlengt sponsoring Davis Cup en Fed Cup
  • Sponsoring
  • 17 sep 2015 @ 11:21
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

De Internationale Tennis Federatie (ITF) heeft bekend gemaakt dat Adecco de sponsoring van ITF's teamcompetities heeft verlengd. Adecco zal daarmee ook de komende drie jaar de Official HR Partner van de Davis Cup en Fed Cup zijn. De overeenkomst gaat in tijdens de wedstrijden die komend weekeinde voor de Davis Cup zullen worden gespeeld.

Adecco is sinds 2010 sponsor van de beide tenniscompetities. Eerder, van 2002 tot 2007, was de grootste uitzendonderneming ter wereld al sponsor van de Davis Cup.

De overeenkomst biedt Adecco het recht om een Adecco Speed Serve Fan Zone in te richten tijdens de finalewedstrijden. Ook zal het Zwitserse bedrijf meer rechten krijgen om de sponsoring online en via social te activeren. ITF zal de Way to Work-campagne van Adecco tegen jeugdwerkloosheid ondersteunen.

'In de loop der jaren zijn we de toewijding van Adecco aan onze competities gaan waarderen', zegt ITF-president Francesco Ricci Bitti, 'en onze relatie met hen is verandert van sponsorschap naar vriendschap.'

Alain Dehaze, CEO Adecco Group: 'Adecco's langdurige associatie met sport is te vinden in onze waarden als teamspirit, verantwoordelijkheid, passie, ondernemerschap en klantgerichtheid.'

BNP Paribas is naamgevend sponsor van zowel de Davis Cup als de Fed Cup.

Beeld: 123RF 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken