Inschrijving SponsorRingen sluit dinsdag 15 september

Inschrijving SponsorRingen sluit dinsdag 15 september
  • Sponsoring
  • 9 sep 2015 @ 15:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSponsorRing

Wie wint dit jaar een SponsorRing? Wie volgt KPN op als Sponsor van het jaar? Op donderdag 26 november 2015 maken we tijdens de jaarlijkse SponsorRing-avond de winnaars van de SponsorRingen én de beste sponsor van het jaar 2015 bekend. De inschrijving voor de SponsorRingen sluit op dinsdag 15 september.

De SponsorRing is de jaarlijkse prijs voor de beste sponsorcases in Nederland. Nieuw is dat dit jaar ook gesponsorden en initiatiefnemers kunnen een SponsorRing winnen. De prijs was tot dit jaar altijd exclusief voorbehouden aan sponsoren. Niels Markensteijn, Stichting Sponsor Ringen: ‘De Stichting Sponsor Ringen wil ook een podium creëren voor de andere kant van sponsoring. Er zijn namelijk veel organisaties die met een creatieve en doordachte propositie één of meer sponsors aan zich weten te binden, en die dit partnerschap bovendien op een succesvolle wijze activeren. Voor hen heeft de Stichting een nieuwe SponsorRing-categorie in het leven geroepen, namelijk die van de ‘Gesponsorde’.’

Cases kunnen naast de nieuwe categorie Gesponsorde worden ingezonden in vijf categorieën: Sport, Kunst & Cultuur, Maatschappij, Media en Entertainment & Events. Cases moeten hebben plaatsgevonden en/of geactiveerd zijn in de periode 1 september 2014 tot en met 31 augustus 2015. De inschrijving staat open tot en met dinsdag 15 september 2015.

Schrijf u hier in voor de SponsorRingen. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken