Vredestein brengt dj Hardwell en coureur Carmen Jordá samen

Vredestein brengt dj Hardwell en coureur Carmen Jordá samen
  • Sponsoring
  • 10 sep 2015 @ 10:31
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & CultuurSport

Bandenmerk Vredestein gaat samenwerken met dj Hardwell, tweemaal uitgeroepen tot ’s werelds beste dj, en Carmen Jordá, Spaanse racing development driver. Samen combineren zij de dynamische rijbeleving van Vredestein met de levendige beats van dj Hardwell. Voor een unieke track laat Hardwell zich inspireren door de stuurmanskunsten van Jordá.

Bij het remixen van de track zegt Hardwell zijn inspiratie te halen uit Vredestein-banden van een auto bestuurd door Jordá. 'Ik wil met deze track de technische gegevens van de banden vertalen naar dynamische beats die het plezier van autorijden benadrukken', aldus Hardwell. Daarnaast zorgen de stuurmanskunsten van Jordá voor sensationeel beeld. De mix van Hardwell en Carmen Jordá wordt gevisualiseerd in een video waarin de dj en coureur de hoofdrollen vervullen. In oktober wordt de track met bijbehorende video officieel gelanceerd.

#ROCKTHEROAD is de grootste online campagne in de geschiedenis van Vredestein en dient ter ondersteuning van het winterbandenseizoen. Met een focus op muziek en de uitgebreide toepassing van social media kiest Vredestein voor een nieuwe strategie. 'We introduceren met deze campagne de nieuwe merkpositionering van Vredestein', legt Marco Paracciani, CMO van moederbedrijf Apollo Tyres, uit. 'We richten ons hierbij op een jongere doelgroep die houdt van haar auto en de sensatie van het autorijden.'

Fans en volgers kunnen ook zelf aan de slag met mengpaneel en laptop om een eigen remix te maken. Alle inzendingen worden vervolgens beoordeeld door dj Hardwell, waarna de vijf beste composities worden beloond met een prijs. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken