Vredestein brengt dj Hardwell en coureur Carmen Jordá samen
- Sponsoring
- 10 sep 2015 @ 10:31
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringKunst & CultuurSport
- 10 sep 2015 @ 10:31
- Redactie Sponsoring
Bandenmerk Vredestein gaat samenwerken met dj Hardwell, tweemaal uitgeroepen tot ’s werelds beste dj, en Carmen Jordá, Spaanse racing development driver. Samen combineren zij de dynamische rijbeleving van Vredestein met de levendige beats van dj Hardwell. Voor een unieke track laat Hardwell zich inspireren door de stuurmanskunsten van Jordá.
Bij het remixen van de track zegt Hardwell zijn inspiratie te halen uit Vredestein-banden van een auto bestuurd door Jordá. 'Ik wil met deze track de technische gegevens van de banden vertalen naar dynamische beats die het plezier van autorijden benadrukken', aldus Hardwell. Daarnaast zorgen de stuurmanskunsten van Jordá voor sensationeel beeld. De mix van Hardwell en Carmen Jordá wordt gevisualiseerd in een video waarin de dj en coureur de hoofdrollen vervullen. In oktober wordt de track met bijbehorende video officieel gelanceerd.
#ROCKTHEROAD is de grootste online campagne in de geschiedenis van Vredestein en dient ter ondersteuning van het winterbandenseizoen. Met een focus op muziek en de uitgebreide toepassing van social media kiest Vredestein voor een nieuwe strategie. 'We introduceren met deze campagne de nieuwe merkpositionering van Vredestein', legt Marco Paracciani, CMO van moederbedrijf Apollo Tyres, uit. 'We richten ons hierbij op een jongere doelgroep die houdt van haar auto en de sensatie van het autorijden.'
Fans en volgers kunnen ook zelf aan de slag met mengpaneel en laptop om een eigen remix te maken. Alle inzendingen worden vervolgens beoordeeld door dj Hardwell, waarna de vijf beste composities worden beloond met een prijs.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing