Golden Tulip nieuwe sponsor van Nederlands korfbalverbond

Golden Tulip nieuwe sponsor van Nederlands korfbalverbond
  • Sponsoring
  • 23 okt 2015 @ 14:25
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSponsoringSport

Golden Tulip is de nieuwe sponsor van het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond. De samenwerking is vastgelegd voor één jaar met de intentie deze uit te breiden naar drie jaar. Golden Tulip is hiermee o.a. shirtsponsor van het Nederlands team. Tijdens het WK korfbal in België, dat op 30 oktober start, verschijnt Oranje voor het eerst in het nieuwe tenue.

Daarnaast is Golden Tulip ook partner van het KNKV. Met ruim 100.000 actieve korfballers staat de sport op de vierde plek van meest populaire teamsporten in Nederland.

Rob Verleg, manager Marketing & Communicatie bij KNKV: 'Wij zijn zeer trots dat we wederom een A-merk hebben kunnen binden aan de korfbalsport. In navolging van Opel en Jupiler ziet nu ook Golden Tulip de toegevoegde waarde van een samenwerking met de Nederlandse korfbalsport. Golden Tulip zal shirtsponsor worden van Oranje, voor het eerst tijdens het aankomende WK in België. Met deze nieuwe Oranje-partner kunnen we gezamenlijk onze Olympische ambities nog beter vormgeven en werken aan de verdere groei van de korfbalsport.'

Roger Kruft, marketingmanager van Louvre Hotels Group Benelux: 'Wij verbinden graag onze naam aan de best bekeken zaalsport van Nederland, die door meer dan 100.000 spelers wordt beoefend. Korfbal is de enige gemengde sport met een hechte verenigingsstructuur voor de hele familie. Dat past goed bij de hotels van Golden Tulip en Tulip Inn. Bovendien is en blijft sporten een belangrijk deel van een gezond leven en dat willen wij graag promoten.'  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken