ABN Amro verlengt contract met hockeyclub Laren

ABN Amro verlengt contract met hockeyclub Laren
  • Sponsoring
  • 20 nov 2015 @ 14:45
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketingSport

ABN Amro is ook de komende twee seizoenen sponsor van Laren (LMHC). Beide partijen zijn al meer dan 8 jaar aan elkaar verbonden. Met het tekenen van een nieuwe verbintenis geeft ABN Amro aan Laren te zien als een belangrijk uithangbord in het Gooi.

De dames van Laren spelen al jaren onafgebroken in de top van de hoofdklasse en veel speelsters komen uit in nationale vertegenwoordigende teams. De sponsoring zal niet alleen worden ingezet voor tophockey maar ook voor de ontwikkeling van jeugdhockeyers op ieder niveau.

Voorzitter Micky Adriaansens: 'We zijn zeer verheugd dat ABN Amro ons de komende jaren blijft steunen. Daar spreekt veel vertrouwen uit. ABN Amro is al vele jaren onze hoofdsponsor, we kennen elkaar heel goed en we passen ook goed bij elkaar. We zijn een familieclub met een omgeving waar spelers hun ambities optimaal kunnen ontwikkelen om op het hoogste niveau te acteren. Daarbij willen we de basis van de club met leden op ieder niveau van de jongste jeugd tot gehandicapte hockey en veteranen niet uit het oog verliezen. Voor iedereen is een plek.'

ABN Amro heeft een speciale band met hockey. De bank is hoofdsponsor van vijf hoofdklasseclubs en ruim vijftig hockeyverenigingen. Lokale verenigingen, waar veel klanten actief zijn, kunnen zo hun sportieve doelen bereiken. Bovendien stimuleert ABN Amro nieuw talent. Als sponsor van verschillende evenementen en organisaties draagt de bank als Partner van de Toekomst bij aan de ontwikkeling van de Nederlandse hockeysport. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken