Europese prijzen voor Nederlandse events

Europese prijzen voor Nederlandse events
  • Sponsoring
  • 11 nov 2015 @ 15:44
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipEntertainment

Tijdens de EuBea Awards in Sevilla zijn verschillende Nederlandse programma's in de prijzen gevallen. Ons échte goud, een programma voor de 8 miljoen Nederlanders die nooit een museum bezoekt, AutoRai 2015 en de openingsceremonie van APM Terminals Maasvlakte II eindigden in verschillende categorieën op de eerste plaats.

'Ons échte goud' is de titel van een meerjarig programma, waarin steeds opnieuw en steeds op een andere manier aandacht wordt gevraagd voor het 'goud' dat in de musea te zien is, met name bij 8 miljoen Nederlanders die nooit in Nederland een museum bezoeken. De eerste uiting daarvan is de Nationale Museumweek 2015 geweest. Dat programma is uitgevoerd door Q&A | Communicatie en Xsaga. Het eindigde op de eerste plaats in de categorie Roadshows.

De Autorai 2015, uitgevoerd door Kubik, won in de categorie Tradeshows. De opening van de APM Terminals Maasvlakte II was het beste Launch Event in Europa dit jaar. Deze opening eindigde bovendien als derde overall.

EuBea is een jaarlijkse award voor de beste events in Europa.  

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken