LottoNL-Jumbo verlengt samenwerking met Shimano

LottoNL-Jumbo verlengt samenwerking met Shimano
  • Sponsoring
  • 25 nov 2015 @ 12:48
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingPartnership

Team LottoNL-Jumbo heeft haar samenwerking met fietsonderdelen merk Shimano voor drie jaar verlengd. Shimano voorziet het team van wielen, kettingsets, pedalen, remmen en PRO time trial wheels, die vanaf 2016 in de fietsen geïntegreerd zijn. Daarnaast maken de renners gebruik van Shimano wielerschoenen, performance eyewear en Dura Ace elite racing schakelsystemen.

'We zijn erg blij dat we volgend seizoen weer de beste groepen op onze fietsen hebben. Shimano is een innovatief merk en past in dat opzicht perfect bij het team', aldus Richard Plugge, algemeen directeur Team LottoNL-Jumbo. 'De componenten van Shimano zijn uiterst betrouwbaar en bewijzen dit tijdens de races. De renners vertrouwen erop dat het materiaal hen naar de finishlijn brengt. Shimano zorgt ervoor dat ze tijdens de race één ding minder hebben om zich zorgen over te maken.'

Shimano’s R-Series eyewear en wielerschoenen zijn dit jaar een nieuwe toevoeging aan onze overeenkomst. Technologie zoals gepolariseerde en fotochrome lenzen met ‘antifog’, antikras en hydrofobe behandelingen leveren een groot voordeel in de bescherming van de ogen van onze renners tijdens verscheidene omstandigheden.

Rudy Bouwmeester, Sports Marketing Manager Shimano: 'Het ondersteunen van wielrennen is een belangrijk aspect van onze strategie, wij zijn dan ook zeer enthousiast over onze samenwerking met een uiterst professioneel en goed georganiseerd team. Het beschikken over atleten zoals Robert Gesink en Sep Vanmarcke die gebruikmaken van Shimano’s producten geeft ons de mogelijkheid om continu te verbeteren, testen en ontwikkelen met behulp van de beste renners.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken