Beach Soccer Bond kiest Bergmans en Noordzij

Beach Soccer Bond kiest Bergmans en Noordzij
  • Sponsoring
  • 2 dec 2015 @ 00:08
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingSponsoringSportKlanten

Beach Soccer Bond Nederland (BSBN) is een samenwerking aangegaan met René Bergmans en Wim Noordzij, die sinds kort samenwerken. Onder het motto 'Brand Based Sponsoring' gaat het duo de bond helpen om geschikte partners te vinden op basis van een merk-georiënteerde sponsoringaanpak.

Maikel Schats, directeur van BSBN: 'Beach Soccer Bond Nederland is inmiddels door Beach Soccer World Wide en FIFA erkend als dé officiële bond voor Nederland. Dit vraagt om een professionele aanpak van onze sponsoring. Met hun decennialange ervaring in marketing en sponsoring en hun uitgebreide netwerk hebben we er alle vertrouwen in dat Bergmans en Noordzij gaan helpen om samen met ons een grote slag te maken.'

Bergmans en Noordzij werken samen sinds november 2015. Marketeer René Bergmans (Brand Proposition) vervulde marketingfuncties bij onder andere Adidas, Jupiler en KNVB. Wim Noordzij (Event-Broker) was als sponsorzoeker betrokken bij grootschalige evenementen, zoals EK 2000, Volvo Ocean Race en Parkpop. Ook stond hij in 1995 aan de wieg van de ontwikkeling van beach soccer in Nederland.

De sponsoring van BSBN richt zich op de volle breedte van beach soccer in Nederland, waaronder het Nederlands Beach Soccer Team, Eredivisie Heren en Vrouwen, en het NK Beach Soccer, dat komend jaar voor de dertiende keer wordt georganiseerd op unieke locaties aan de kust en in binnensteden.

De sport maakt in Nederland en wereldwijd een flinke groei door. Samen met internationale partners zet BSBN zich in om van beach soccer een Olympische Sport te maken. De bond streeft dan ook naar aansluiting bij NOC*NSF. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken