Jeroen Mirck beheert sponsornieuws MarketingTribune

Jeroen Mirck beheert sponsornieuws MarketingTribune
  • Sponsoring
  • 2 dec 2015 @ 10:12
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaSponsoringJournalistiekMakers

Vakblad MarketingTribune heeft een nieuwe beheerder aangesteld voor het eigen platform Sponsoring: Jeroen Mirck. Als platformmanager is hij al actief voor twee andere MT-platforms, Media en Bureaus. Hij schrijft sinds eind jaren '90 vakmatig over marketing en sponsoring, onder meer voor Adformatie, Festivak, QM en Emerce.

Jeroen Mirck (43) is als freelance journalist sinds september 2013 verbonden aan MarketingTribune. Voor de website schrijft hij dagelijks over media en reclame, en dat deed hij korte tijd ook over retail. Vanaf december 2015 is hij ook de platformmanager van de sectie Sponsoring, die voortkomt uit het voormalige vakblad SponsorTribune, dat door uitgever BBP Media is geïntegreerd in MarketingTribune.

'Het sponsorvak is enorm in ontwikkeling', zegt Mirck. 'Sponsoring professionaliseert en wordt steeds nauwer betrokken bij andere marketing-disciplines. De winnende cases bij de SponsorRingen waren daar afgelopen week het beste voorbeeld van: sterk geïntegreerde campagnes met veel aandacht voor activatie en bovendien vaak een maatschappelijke component. Sponsoring is volwassen, dus dat verdient ook een volwassen verslaggeving. Daar wil ik een bijdrage aan leveren.'

Mirck is de opvolger van Mark van der Heijden, die sinds februari 2014 verantwoordelijk was voor SponsorTribune en het Sponsoring-platform van MarketingTribune.

Ontvang het laatste sponsornieuws via Twitter: @SponsorTribune.

Heb je zélf sponsornieuws? Mail dan naar sponsoring@marketingtribune.nl

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken