Sinterklaas-actie schaatssponsor Beslist.nl: #zetjeschaats

Sinterklaas-actie schaatssponsor Beslist.nl: #zetjeschaats
  • Sponsoring
  • 3 dec 2015 @ 12:54
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActiesActivatieCampagnes

Schaatssponsor Beslist.nl heeft slim ingehaakt op het Sinterklaasfeest met de actie #zetjeschaats. Heel Nederland kan behalve z'n schoen ook een schaats zetten en maakt kans op een Playstation 4. Vrijdag wordt de winnaar bekend. De actie moet bijdragen aan de sponsorbekendheid van de webwinkel 'door in de Sinterklaas-periode een relevante koppeling te maken met het schaatsen.'

Samen met de schaatsers van team Beslist.nl heeft Sint Nicolaas iedereen opgeroepen om een schaats te zetten. Dit kon bij ijsbanen verspreid over het hele land en ook online. Vrijdag wordt onder alle deelnemers een Playstation 4 verloot. 

Op zeventien ijsbanen in Nederland kregen bezoekers een schaats die zij in elkaar konden knutselen. Sinterklaas bezorgde een verrassing voor deelnemers die op de ijsbanen hun schaats zetten. Nederlanders konden ook online een schaats zetten door een foto te plaatsen op Twitter, Facebook of Instagram met de tags #zetjeschaats en @beslist.nl. De meest originele foto wint een Playstation 4. Wie zelf geen schaats heeft, kan op actiepagina Beslist.nl/zetjeschaats een vouwbare schaats downloaden.

Olympische medaille of Sinterklaas-cadeau?

Bij ijsbanen en op sociale media zijn al veel schaatsen gezet. Olympisch kampioen Michel Mulder gaf het goede voorbeeld. Teamgenoot Kai Verbij stuurde een filmpje vanuit Salt Lake City, waar hij verbleef voor de World Cup. Verbij liet de Sint weten dat een Olympische medaille bovenaan zijn verlanglijstje prijkt, maar als dat niet lukt wil hij 'ook wel graag een Playstation'.

Carla Vaandrager, manager sponsoring en activatie bij Beslist.nl: 'Als sponsor van Team Beslist.nl dragen wij de schaatssport een warm hart toe. De actie vormt een extra stimulans om te gaan schaatsen op ijsbanen. Het is leuk om te zien dat de schaatsbanen en deelnemers heel enthousiast zijn. Met de #zetjeschaats-actie willen we de sponsorbekendheid van beslist.nl verder verhogen door een logische koppeling te maken met het schaatsen in een voor beslist.nl zeer relevante periode.' 


Vrijdag a.s. maken we bekend wie de PlayStation 4 wint met de #zetjeschaats @beslist.nl actie.Nog geen schaats gezet? Wacht dan niet te lang. Zie ook www.beslist.nl/zetjeschaats

Posted by Beslist.nl on Wednesday, December 2, 2015

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken