Triple Double begeleidt alle sportieve partnerships Jupiler

Triple Double begeleidt alle sportieve partnerships Jupiler
  • Sponsoring
  • 10 dec 2015 @ 07:46
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportVoetbalSportmarketingMerken

Triple Double begeleidt biermerk Jupiler met al zijn sportieve partnerships. Sinds de ingang van het lopende voetbalseizoen is de samenwerking een feit. De deal heeft betrekking op alle sportieve partnerships die de Belgische dochter van AB-InBev nationaal en internationaal voert. Na een periode van strategische planvorming worden de eerste resultaten van de samenwerking inmiddels concreet zichtbaar.

Pieter Kuijpers, directielid van Triple Double: 'We zijn ‘fier’ op onze samenwerking met Jupiler. Als sportmarketingpartner helpen we hen met het realiseren van hun merk- en communicatiedoelstellingen via sport.'

Erik Soeteman, marketingmanager Jupiler, is blij met de intensieve samenwerking: 'Wij hebben Triple Double uitgedaagd om de mannelijkheid van ons merk en het inzicht ‘men would do anything to get their Jupiler’ te vertalen in een spraakmakende sponsorstrategie en daarbij horende activaties. De eerste activiteiten met Ajax zijn veelbelovend. Tegelijkertijd zit er, vooral ook met het oog op de Jupiler League, nog veel in het vat.'

Jupiler Roadtrip

De voorbije weken ontwikkelde Triple Double de Jupiler Roadtrip. Drie koppels – elk bestaande uit twee Ajax-supporters – werden na een selectieronde uitgedaagd te liften naar Schotland. Immers: 'Ajax supporters would do anything to support Ajax (and get their Jupiler).' Daarover maakte Triple Double een speciale 'aftermovie'.

Eerder dit jaar werden de resultaten van de samenwerking tussen Triple Double en Jupiler al zichtbaar. In het kader van de driejarige contractverlenging tussen Jupiler en Ajax werd een ‘Lucky Hour’ georganiseerd voor Ajax-supporters. 



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken