Automerk Jeep is sponsor van SnowWorld

Automerk Jeep is sponsor van SnowWorld
  • Sponsoring
  • 18 jan 2016 @ 13:21
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportEntertainmentActivatie

Jeep heeft zich als sponsor verbonden aan SnowWorld. Het automerk bereikt hiermee naar eigen zeggen 'eeuwige sneeuw in Nederland'. De wintersport-resorts van SnowWorld zijn gevestigd in Zoetermeer en Landgraaf.

SnowWorld opende jaren geleden als eerste een 'wintersport experience resort' in Nederland. Dankzij SnowWorld is 365 dagen per jaar wintersport mogelijk in ons land. Jeep is uitvinder van de terreinauto. Jeep is niet voor niets een soortnaam geworden. Naast authenticiteit delen beide bedrijven de merkwaarden avontuur en vrijheid.

'SnowWorld en Jeep maken allebei een gezonde groei door. Twee merken die zeer goed bij elkaar passen. We zijn dan ook zeer blij met deze actieve samenwerking', aldus Koos Hendriks, oprichter en eigenaar SnowWorld.

De natuurlijk aanvoelende samenwerking leidt tot een onderscheidende zichtbaarheid van Jeep: bij de ingang, langs de piste, op de lockers en in de stoeltjeslift. Ski- en snowboardliefhebbers maken kennis met de complete line-up én de 4x4-kwaliteiten van het legendarische automerk.

Ook proefrijden met de Jeeps behoort tot de mogelijkheden. De managers bij SnowWorld geven alvast het goede voorbeeld en rijden per direct in Jeeps Renegade rond.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken