Coca-Cola voor twee jaar hoofdsponsor FRIS-feesten

Coca-Cola voor twee jaar hoofdsponsor FRIS-feesten
  • Sponsoring
  • 26 jan 2016 @ 00:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringEntertainmentMarketingEvenementDoelgroep

Coca-Cola wordt hoofdsponsor van FRIS voor een periode van twee jaar, met een optie voor nog eens twee jaar. De frisdrankfabrikant wordt daardoor zeer breed zichtbaar, zowel offline als tijdens de honderd FRIS-feesten per jaar in Nederland en online. FRIS beschikt over een database met 250.000 jongeren.

'FRIS is het enige platform in Nederland waar jongeren onder de 18 jaar zowel offline als online samenkomen', meldt Coca-Cola over de overeenkomst. 'Dat maakt het voor ons als Coca-Cola ook uniek en we steken niet bepaald onder stoelen of banken dat we blij zijn met FRIS. We gaan gezamenlijk de evenementen naar een nog hoger niveau brengen. Daarbij gaan we er alles aan doen om de bezoekers steeds opnieuw te verrassen. Hoe? Ja, dan is het geen verrassing meer…' 

De oorsprong van de FRIS-feesten ligt in 2007. Toen begon producent 4PM Entertainment met de eerste feesten voor jongeren tussen 12 en 15 jaar. Het is voor die doelgroep de ideale en vooral verantwoorde manier om elkaar te kunnen ontmoeten. 'Cool & verantwoordelijk' staan bij de producenten hoog in het vaandel.

De beste clubs bieden een podium en vooraanstaande DJ’s & artiesten verlenen hun medewerking of hebben dat in het verleden gedaan. Zo stonden onder anderen Hardwell, Martin Garrix, Sunnery James & Ryan Marciano, Chuckie, Quintino, Yellow Claw en The Partysquad al eens op het affiche. Sinds 2007 zijn er inmiddels meer dan 600 FRIS-evenementen georganiseerd en staan tegenwoordig jaarlijks meer dan 100 FRIS-feesten op de agenda. Daar komen jaarlijks zo’n 80.000 jongeren op af.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken