Coca-Cola voor twee jaar hoofdsponsor FRIS-feesten
- Sponsoring
- 26 jan 2016 @ 00:02
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringEntertainmentMarketingEvenementDoelgroep
- 26 jan 2016 @ 00:02
- Redactie Sponsoring
Coca-Cola wordt hoofdsponsor van FRIS voor een periode van twee jaar, met een optie voor nog eens twee jaar. De frisdrankfabrikant wordt daardoor zeer breed zichtbaar, zowel offline als tijdens de honderd FRIS-feesten per jaar in Nederland en online. FRIS beschikt over een database met 250.000 jongeren.
'FRIS is het enige platform in Nederland waar jongeren onder de 18 jaar zowel offline als online samenkomen', meldt Coca-Cola over de overeenkomst. 'Dat maakt het voor ons als Coca-Cola ook uniek en we steken niet bepaald onder stoelen of banken dat we blij zijn met FRIS. We gaan gezamenlijk de evenementen naar een nog hoger niveau brengen. Daarbij gaan we er alles aan doen om de bezoekers steeds opnieuw te verrassen. Hoe? Ja, dan is het geen verrassing meer…'
De oorsprong van de FRIS-feesten ligt in 2007. Toen begon producent 4PM Entertainment met de eerste feesten voor jongeren tussen 12 en 15 jaar. Het is voor die doelgroep de ideale en vooral verantwoorde manier om elkaar te kunnen ontmoeten. 'Cool & verantwoordelijk' staan bij de producenten hoog in het vaandel.
De beste clubs bieden een podium en vooraanstaande DJ’s & artiesten verlenen hun medewerking of hebben dat in het verleden gedaan. Zo stonden onder anderen Hardwell, Martin Garrix, Sunnery James & Ryan Marciano, Chuckie, Quintino, Yellow Claw en The Partysquad al eens op het affiche. Sinds 2007 zijn er inmiddels meer dan 600 FRIS-evenementen georganiseerd en staan tegenwoordig jaarlijks meer dan 100 FRIS-feesten op de agenda. Daar komen jaarlijks zo’n 80.000 jongeren op af.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing