ING verrast bezoekers Huishoudbeurs met trip Rijksmuseum
- Sponsoring
- 26 feb 2016 @ 12:03
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - CampagnesActivatieEvenementKunst & Cultuur
- 26 feb 2016 @ 12:03
- Redactie Sponsoring
Nietsvermoedende bezoekers van de Huishoudbeurs kregen afgelopen zondag op de ING-stand een voorproefje te zien van de modetentoonstelling Catwalk in het Rijksmuseum. Wat deze bezoekers niet wisten, was dat zij daadwerkelijk de tentoonstelling Catwalk gingen bezoeken. De compacte stand transformeerde razendsnel tot een rijdende bus die de bezoekers direct naar het Rijksmuseum reed.
In het Rijksmuseum kregen de verraste bezoekers een VIP-rondleiding. Na deze onverwachte ervaring werden de bezoekers weer teruggebracht naar de RAI, waar ze hun dagje Huishoudbeurs konden voortzetten.
ING is al meer dan tien jaar hoofdsponsor van het Rijksmuseum. Met deze sponsoring wil de bank 'cultuur dichterbij Nederlanders brengen, desnoods letterlijk'.
ING organiseert in de weekenden van 12 en 19 maart de ING Rijksmuseumdagen. Ruim 8.000 klanten van ING brengen gratis een bezoek aan het Rijksmuseum en de tentoonstelling Catwalk. Zij konden zich opgeven voor speciale rondleidingen en activiteiten voor de kinderen.
Voor het eerst toont het Rijksmuseum een ruime keuze uit zijn gevarieerde modecollectie. De tentoonstelling Catwalk is vormgegeven door fotograaf Erwin Olaf en geeft een beeld van mode in Nederland van 1625 tot 1960. ING is partner van deze tentoonstelling en streeft ernaar om kunst en cultuur toegankelijk te maken voor een breed publiek. Catwalk is tot en met 16 mei 2016 te zien in het Rijksmuseum.
Credits
Opdrachtgever: ING Nederland
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Sponsormanager ING: Eline Overkleeft
Communicatie Manager ING: Mirjam Smit
Teamleider Communicatie: Marc Smulders
JWT ('think'): Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes, Marcel Hartog, Vera Korsten, Wanda Kingma
JWT ('do'): Vera Korsten, Elisah Boektje, Mariska Fransen
JWT ('make'): Chris Geurtsen, Ronald Mica, Mark van de Vis
Productiemaatschappij: Filmgasten
Productie: Reinjan Prakke, Kevin Kimman, Ernst Veenhuis
Mediabureau: Mindshare
Verder werkten mee: Rijksmuseum, RAI, Brandwise
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
- actie
- activatie
- kunst
- museum
- mode
- sponsoring
- VIP
- Rijksmuseum
- campagne
- Huishoudbeurs
- beurs
- ING
- expositie
- Catwalk
- JWT
- cultuur
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing