Jan Smit boegbeeld van Pearle Opticiens
- Sponsoring
- 16 feb 2016 @ 12:54
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - StrategiePersonaliaEntertainmentMerken
- 16 feb 2016 @ 12:54
- Redactie Sponsoring
Pearle Opticiens gaat een samenwerking aan met de Volendamse zanger Jan Smit. Het is de bedoeling dat de steeds vaker bebrilde artiest en tv-presentator het boegbeeld wordt in de komende campagnes van de winkelketen.
'We zijn zeer verheugd over de samenwerking', zegt Ilse Heemskerk, marketingdirecteur van Pearle Opticiens. 'Jan Smit en Pearle zijn merken die goed bij elkaar passen: oer-Hollands, sympathiek én voor iedereen toegankelijk. Vriendelijk en deskundig personeel vormt de basis van Pearle. Onze mensen worden daarop geselecteerd en getraind. Jan past vanwege zijn sympathieke karakter dan ook zeer goed bij ons.'
De samenwerking met Jan Smit is niet toevallig. Hij kocht, na lang uitstellen, al jaren geleden zijn eerste bril bij Pearle in Volendam. Smit zal zeer binnenkort te zien zijn in een eerste campagne-uiting van de opticiensketen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing