Urban Sports Week Amsterdam strikt ook Smart

Urban Sports Week Amsterdam strikt ook Smart
  • Sponsoring
  • 31 mrt 2016 @ 13:21
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementPartnershipEntertainmentSport

De Urban Sports Week Amsterdam heeft voor de eerste editie (van 28 april tot 2 mei 2016) een derde launching partner gestrikt: Smart Nederland verbindt zich als sponsor aan het evenement.

‘USWA staat voor urban, fun en sportief, de ideale combinatie voor het originele urban automerk smart. Wij zien net als de andere partners en de organisatie ook veel potentie in dit nieuwe evenement voor de stad Amsterdam’, aldus Peter Zijlstra, manager Marketing & Brand Communication Mercedes-Benz Nederland.

Om de samenwerking te illustreren, maakte smart met BMX-rijder Emile Bouwman in de hoofdrol een opvallende teaser. Bij de productie van het filmpje werkte smart samen met GoPro, die als partner in videoproductie aan USWA is verbonden.

Eerder werd bekendgemaakt dat T-Mobile en Sony Xperia ook als main sponsors Urban Sports Week Amsterdam ondersteunen. ‘Het is voor ons een geweldige boost dat deze gerenommeerde namen hun vertrouwen uitspreken in dit jonge evenement’, aldus Marnix Drysdale van TIG Sports.

Urban Sports Week Amsterdam is een initiatief van de gemeente Amsterdam, Topsport Amsterdam, TIG Sports en urban communities in de stad. Van 28 april tot en met 2 mei vindt op locaties verspreid door de hoofdstad een groot aantal events plaats, variërend van wedstrijden en kampioenschappen tot demonstraties en clinics. Urban Sports als BMX, Inline-skating en 3x3 Basketball, Skateboarding, Freerunning, Boulderen, Crossfit, Panna, Suppen en Wakeboarding. Tijdens USWA komen urban sports, lifestyle, cultuur, muziek en entertainment samen.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken