Bolhuis commercieel manager Coöperatie Eerste Divisie

Bolhuis commercieel manager Coöperatie Eerste Divisie
  • Sponsoring
  • 12 apr 2016 @ 09:35
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkPersonaliaVoetbalSales

In het kader van het vijfjarenplan Jupiler League versterkt Johan Bolhuis vanaf heden de Coöperatie Eerste Divisie (CED). Hij gaat zich richten op het ontwikkelen van collectieve commerciële proposities, waar mogelijk in samenwerking met de KNVB. Daarnaast zal Bolhuis ondersteuning verlenen aan de clubs bij hun regionale commerciële ontwikkeling.

Johan Bolhuis (46) is ruim twintig jaar actief in het bedrijfsleven in commerciële functies als brandmanager en directeur Sales & Marketing. Zo was hij onder andere verantwoordelijk voor de sportmerken Lotto Sport Italia, Wilson Sporting Goods en Babolat. Daarnaast liggen de roots van Bolhuis in de Eerste Divisie. Tijdens zijn actieve betaald voetbalcarrière heeft hij vijf seizoenen bij de BV Veendam gespeeld.

Marc Boele, algemeen directeur Coöperatie Eerste Divisie: ‘We heten Johan van harte welkom binnen de CED. Zijn brede netwerk en ervaring in het bedrijfsleven bieden alle mogelijkheden voor de verdere commerciële ontwikkeling van de Jupiler League.’

Johan Bolhuis: 'Tijdens mijn actieve voetbalcarrière heb ik als speler van BV Veendam uitgebreid kennis mogen maken met de Eerste Divisie. In combinatie met mijn ervaring in commerciële posities in het bedrijfsleven, mijn netwerk en het team van de CED is het een mooie uitdaging om van de Jupiler League een gezonde, sterke en herkenbare competitie te maken.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken