Turntalent Casimir Schmidt in zee met Björn Borg

Turntalent Casimir Schmidt in zee met Björn Borg
  • Sponsoring
  • 7 apr 2016 @ 12:12
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenPartnershipSportOlympische Spelen

Björn Borg gaat samenwerking aan met top Turner Casimir Schmidt. Samen met het Nederlandse turnteam is hij zich aan het kwalificeren voor de Olympische Spelen van 2016 in Rio de Janeiro.

Schmidt behoort met zijn 21 jaar nu al tot de absolute Nederlandse turntop, met meerdere nationale titels op zijn naam. Hij is een allround turner en hoopt zich samen met het Nederlands team eind april te kwalificeren voor de Olympische Spelen.

Al op vijfjarige leeftijd is Schmidt begonnen met turnen bij SV PAX Haarlemmermeer. Hij boekt nationaal meerdere overwinningen, met als hoogtepunt een internationale plaatsing voor het Olympic testevent voor Rio 2016 met een elfde plaats tijden het WK in Glasgow.

Zijn gedrevenheid en passie zorgen ervoor dat Schmidt 30 uur per week traint om zijn doel te bereiken en hopelijk deel te nemen aan de Olympische Spelen 2016. Hij is een opvallende verschijning in de turnwereld. Zijn lichaam is versierd met meerdere tatoeages en hij heeft een uitgesproken gevoel voor mode.

Björn Borg is altijd op zoek naar inspirerende atleten die opvallen door anders te zijn en succesvol op hun eigen, unieke manier. 'De opvallende verschijning van Casimir en zijn passie voor turnen trok direct de aandacht en voelen aan als een natuurlijke match met ons merk', aldus Jonas Lindberg Nyvang, marketingdirecteur van Björn Borg AB. Het merk heeft alle vertrouwen in de nu al indrukwekkende carrière van de jonge atleet. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken