Voetbal International is mediapartner van Jupiler League

Voetbal International is mediapartner van Jupiler League
  • Sponsoring
  • 11 apr 2016 @ 09:55
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • UitgeversMediaVoetbal

De Jupiler League heeft Voetbal International gestrikt als mediapartner. Het partnership tussen VI en de Coöperatie Eerste Divisie (CED) heeft tot doel de interesse voor de Jupiler League een extra impuls te geven. De tweede Nederlandse profcompetitie sneeuwt nu vaak onder naast de Eredivisie.

Robert van den Ham, uitgever Voetbal International: ‘Als grootste voetbalplatform van Nederland is het belangrijk om de lezers, luisteraars, kijkers en bezoekers de beste informatie over de meest relevante competities te bieden. Vanzelfsprekend hoort de Jupiler League daar ook bij. Met dit partnership gaan we rondom de Jupiler League onder meer bijzondere content ontwikkelen voor video en dus onze app en website, maar ook voor onze magazines. Zo draagt de samenwerking zowel bij aan een verdere versterking van de Jupiler League als Voetbal International.'

‘Het bundelen van de krachten tussen VI en de Jupiler League is een logische stap in het verder versterken van ons merk, maar sluit ook fantastisch aan bij de voetbalcontent die VI verspreidt via haar eigen kanalen, zowel in print als digitaal’, aldus Marc Boele, algemeen directeur CED. ‘De aankomende jaren focussen we ons als competitie en clubs op het versterken van het collectief en het vergroten van de regionale achterban. Deze samenwerking draagt dan ook bij aan een sterkere collectieve uitstraling en door de landelijke dekking van het totale mediaplatform VI bereiken we nog meer fans van de clubs in de Jupiler League.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken