Triple Double en E-sites starten digitaal bureau TDE

Triple Double en E-sites starten digitaal bureau TDE
  • Sponsoring
  • 12 mei 2016 @ 12:58
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingDigitaalSocial mediaNieuwkomers

Triple Double sportmarketing en E-sites zetten gezamenlijk een volgende stap in digitale sportmarketing met de oprichting van TDE, een nieuw digitaal bureau gericht op de sportwereld. 'Technologie kan de passie van sport ontsluiten.'

TDE is een samenvoeging van het digitale team van Triple Double met een team van sportgepassioneerde developers van E-sites. Vanuit SX, het epicentrum van sport, marketing en media in Eindhoven, gaat het team van online sportmarketeers, social media managers en developers werken aan digitale, sociale en mobiele oplossingen voor klanten die actief zijn in de sport.

'We starten direct met tien specialisten, waarbij de focus ligt op het creatief combineren van sportmarketing met de kennis en ondersteuning van de nieuwstetechnologie', zegt Lennart Boven, manager van het nieuwe bureau. 'Zoals we dat al hebben gedaan voor Opel met de Hartslag van het Legioen (genomineerd voor een Dutch Interactive Award, red.). Een mooi voorbeeld van hoe technologie de emoties en passie in de sport kan ontsluiten en met een breed publiek kan delen. Hoewel we in een digitaal tijdperk leven, ontstaan de mooiste dingen als je er fysiek samen over nadenkt en aan werkt. Door deze samenvoeging maken we van één plus één echt drie. Alle klanten profiteren direct van een uitgebreidere dienstverlening en innovatiekracht.'

'Overtreffende trap van fans binden'

TDE is met het samenbrengen van het brede spectrum aan specialisten een full-service digitaal bureau. Bob van Oosterhout, directeur van Triple Double: 'De continue ontwikkeling van digitale en mobiele technologie in de sport biedt onze klanten nieuwe en overtreffende manieren om fans te binden. Door de lancering van TDE onderstrepen we onze ambities op digitaal vlak.' 

Rob Peters, partner bij E-sites, vult aan: 'We werken reeds geruime tijd succesvol samen met Triple Double en daar profiteren al veel klanten van. Deze mooie stap draait om impact. Door onze krachten te bundelen gaan we echt het verschil maken.'

TDE is vliegend van start gegaan met campagnes en platformen voor o.a. Opel, Ziggo Sport, Atletiekunie, Jupiler en AA Drink.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken