Vice en KPN claimen festivalseizoen
- Sponsoring
- 22 jun 2016 @ 09:47
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - EvenementSponsoringEntertainmentMedia
- 22 jun 2016 @ 09:47
- Redactie Sponsoring
KPN claimt dit jaar het Nederlandse festivalseizoen. Het telecombedrijf is hoofdsponsor van de Vice Festival Guide. Om KPN daarbij te helpen heeft Vice Media een geïntegreerde campagne ontwikkeld voor KPN.
VICE claimt al jaren het festivalseizoen met onder andere een Festival Guide en honderden verhalen over festivals, muziek en artiesten die te vinden zijn op Festivals.vice.com.
KPN heeft een grote affiniteit met festivals en muziek en is dit jaar de hoofdsponsor van de VICE-festivalcampagne. 'Om de miljoenen festivalminnende millennials te bereiken hebben we voor KPN een geïntegreerde campagne ontwikkeld', meldt Vice Media, 'met onder meer festivalprogrammering, sponsored content en branded content rondom de festivalactivaties van KPN.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing