Vice en KPN claimen festivalseizoen

Vice en KPN claimen festivalseizoen
  • Sponsoring
  • 22 jun 2016 @ 09:47
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementSponsoringEntertainmentMedia

KPN claimt dit jaar het Nederlandse festivalseizoen. Het telecombedrijf is hoofdsponsor van de Vice Festival Guide. Om KPN daarbij te helpen heeft Vice Media een geïntegreerde campagne ontwikkeld voor KPN.

VICE claimt al jaren het festivalseizoen met onder andere een Festival Guide en honderden verhalen over festivals, muziek en artiesten die te vinden zijn op Festivals.vice.com

KPN heeft een grote affiniteit met festivals en muziek en is dit jaar de hoofdsponsor van de VICE-festivalcampagne. 'Om de miljoenen festivalminnende millennials te bereiken hebben we voor KPN een geïntegreerde campagne ontwikkeld', meldt Vice Media, 'met onder meer festivalprogrammering, sponsored content en branded content rondom de festivalactivaties van KPN.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken