Duracell partner van de TCS Amsterdam Marathon 2016

Duracell partner van de TCS Amsterdam Marathon 2016
  • Sponsoring
  • 29 jul 2016 @ 15:06
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieSportmarketingSportSponsoring

Het welbekende rennende Duracell konijn, met onuitputtelijke energie, is het vertrekpunt geweest voor Duracell om een samenwerking aan te gaan met de TCS Amsterdam Marathon.

Jorgo Lialiangas, marketing manager Duracell Benelux: 'De Running Bunny campagne is één van de meest karakteristieke Duracell merkcampagnes. Tevens is onze doelgroep erg actief met hardlopen. Rond de herlancering van de verbeterde Duracell Plus Power range blazen we de Running Bunny campagne nieuw leven in. Een samenwerking met het internationaal bekendste running event van Nederland is voor ons dan ook een logische stap.'

Deelnemers van aan consumentenactie maken kans om mee te lopen tijdens de marathon. Daarbij ontvangen alle deelnemers van de actie de running app Runtastic Pro t.w.v. €4,99 gratis. Tijdens de marathon lopen de deelnemers door de Duracell Cheering Zone voor een energieboost.

Cees Pronk, Race Director TCS Amsterdam Marathon: 'Met Duracell hebben we een internationaal A-merk verbonden aan ons portfolio van partners. We zijn er dan ook trots op dat we Duracell kunnen verwelkomen als Partner van de TCS Amsterdam Marathon.'

Duracell wordt in dit partnership en de activaties bijgestaan door het internationale sportmarketingbureau PRISM.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken