Rijksmuseum verlengt met hoofdsponsor KPN
- Sponsoring
- 21 jul 2016 @ 16:08
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Kunst & CultuurInnovatieMobilePartnership
- 21 jul 2016 @ 16:08
- Redactie Sponsoring
Rijksmuseum en KPN hebben vandaag hun partnership met drie jaar verlengd. KPN steunt als ICT-provider het 'Rijks' in zijn ambitie om hét vernieuwde, state-of-the-art culturele instituut te zijn in binnen- en buitenland.
In dit kader levert hoofdsponsor KPN naast een jaarlijkse financiële bijdrage alle diensten op het gebied van telefonie, dataverkeer en dataopslag voor het Rijksmuseum.
Zo maken de museumgidsen gebruik van KPN-groene iPads voor hun rondleidingen. Verder host KPN de veel geprezen en technisch zeer onderscheidende website van het Rijksmuseum. Op deze site wordt de unieke collectie van het museum voor een zo groot mogelijk publiek toegankelijk gemaakt.
Als hoofdsponsor van de tentoonstelling Late Rembrandt (2015) heeft KPN er met de website Kpn.com/rembrandt voor gezorgd dat de hele wereld deze eenmalige tentoonstelling online kan bekijken. Zo is Gregor Weber, hoofd beeldende kunst Rijksmuseum, te zien in rondleidingen met vier bekende Nederlanders. Ook is een aantal werken van Rembrandt gedigitaliseerd en 'tot leven gewekt' met behulp van innovatieve ICT-technieken.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing