Rijksmuseum verlengt met hoofdsponsor KPN

Rijksmuseum verlengt met hoofdsponsor KPN
  • Sponsoring
  • 21 jul 2016 @ 16:08
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurInnovatieMobilePartnership

Rijksmuseum en KPN hebben vandaag hun partnership met drie jaar verlengd. KPN steunt als ICT-provider het 'Rijks' in zijn ambitie om hét vernieuwde, state-of-the-art culturele instituut te zijn in binnen- en buitenland.

In dit kader levert hoofdsponsor KPN naast een jaarlijkse financiële bijdrage alle diensten op het gebied van telefonie, dataverkeer en dataopslag voor het Rijksmuseum.

Zo maken de museumgidsen gebruik van KPN-groene iPads voor hun rondleidingen. Verder host KPN de veel geprezen en technisch zeer onderscheidende website van het Rijksmuseum. Op deze site wordt de unieke collectie van het museum voor een zo groot mogelijk publiek toegankelijk gemaakt. 

Als hoofdsponsor van de tentoonstelling Late Rembrandt (2015) heeft KPN er met de website Kpn.com/rembrandt voor gezorgd dat de hele wereld deze eenmalige tentoonstelling online kan bekijken. Zo is Gregor Weber, hoofd beeldende kunst Rijksmuseum, te zien in rondleidingen met vier bekende Nederlanders. Ook is een aantal werken van Rembrandt gedigitaliseerd en 'tot leven gewekt' met behulp van innovatieve ICT-technieken.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken