Albert Heijn wordt partner van NOC*NSF

Albert Heijn wordt partner van NOC*NSF
  • Sponsoring
  • 4 aug 2016 @ 08:07
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportSponsorship

Tijdens een bijeenkomst in het Olympisch stadion bekrachtigden Wouter Kolk, directeur Albert Heijn, en Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF, een 4-jarige samenwerking tussen beide partijen.

De samenwerking komt voort uit een gezamenlijke missie om Nederland meer in beweging te krijgen. Beide organisaties zijn geworteld in de lokale Nederlandse samenleving en hebben het doel om een gezond leven te bevorderen. De officiële samenwerking start per januari 2017 maar 22 augustus van dit jaar vindt al een eerste pilot plaats waarin klanten uit de regio Utrecht kunnen sparen voor gratis proefsporten bij honderden sportclubs, om zo op een laagdrempelige manier kennis te kunnen maken met heel veel verschillende sporten.

Gerard Dielessen, algemeen directeur NOC*NSF: 'Wij zijn erg blij met Albert Heijn als Partner voor de komende vier jaar. Albert Heijn wil haar klanten graag helpen bij gezonder leven en NOC-NSF vindt het belangrijk om meer mensen te laten bewegen. Dat lijkt me een prima uitgangspunt voor een unieke samenwerking.'

Wouter Kolk, algemeen directeur van Albert Heijn: 'We willen als landelijke supermarkt graag bijdragen aan een gezonde manier van leven en willen daarin een voortrekkersrol pakken. Bewegen hoort daar ook bij. We zijn dan ook zeer blij met deze samenwerking met NOC*NSF, waarbij we er samen naar streven om straks in elke buurt meer kinderen en volwassenen aan het sporten te krijgen.'

www.ah.nl
www.nocnsf.nl

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken