Partnership Samsung en Vice Sports rond Rio

Partnership Samsung en Vice Sports rond Rio
  • Sponsoring
  • 16 aug 2016 @ 11:48
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • UitgeefstrategieOlympische SpelenRio2016ContentMedia

Vice Nederland is in de aanloop naar Rio een lokale editie gestart van Vice Sports, het kanaal dat zich richt op sportcultuur. Samsung Nederland, een van de hoofdsponsors van de Olympische Spelen, is voor twee maanden een partnership aangegaan met het sportkanaal. Gedurende deze periode loopt er een volledig geïntegreerde mediacampagne op Vice Sports en het netwerk van Vice, met als doelstelling de verhalen rondom The Chant, Dorian van Rijsselberghe en The Anthem te vertellen en distribueren.

Samsung wil met het partnership laten zien dat door middel van hun producten en technologie prestaties mogelijk zijn die je in eerste instantie niet voor mogelijk hield. Samsung is het partnership aangegaan met Vice Sports 'vanwege de specifieke doelgroep, de unieke verhalen en tone-of-voice'.

Vice Sports is inmiddels het achtste kanaal van Vice Nederland en bestaat naast Vice.com (1.200.000 uv’s), Noisey (450.000 uv’s), Motherboard (400.000 uv’s), The Creators Project (200.000 uv’s), Thump (100.000 uv’s), i-D (160.000 uv’s) en Munchies (200.000 uv’s).

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken