Max Verstappen verlengt deal met Jumbo
- Sponsoring
- 18 okt 2016 @ 00:14
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - EvenementMerkenSponsorshipSport
- 18 okt 2016 @ 00:14
- Jeroen Mirck
Jumbo zet de samenwerking met Max Verstappen nog een jaar voort. Daarmee geeft de supermarktketen een vervolg aan het sponsorship dat in 2014 begon, toen de loopbaan van Verstappen als autocoureur van start ging. Zo prijkt het logo van Jumbo al op de helm van Verstappen sinds hij in dat jaar vanuit de karts de overstap maakte naar de autosport en zijn officiële debuut maakte in de Formule 3. In 2015 volgde op 17-jarige leeftijd het debuut van Verstappen in de Formule 1 tijdens de Grand Prix van Australië in Melbourne.
Jumbo is vanaf het allereerste uur sponsor van Max Verstappen en wil zich voor nog een jaar aan de succesvolle autocoureur verbinden. 'We willen als bedrijf talenten graag vooruithelpen', zegt Frits van eerd, topman van de supermarktketen. 'Jumbo is al jarenlang betrokken bij Max, in wie we van jongs af aan hebben geloofd. We herkennen ons in zijn winnaarsmentaliteit en zijn drive om elke dag beter te worden. Max is nu aangekomen is op het hoogste niveau. Dankzij de unieke prestaties die hij sinds de start van onze samenwerking in de Formule 1 heeft neergezet, is het merk ‘Max’ nu ontzettend groot en sterk is geworden.'
Racedagen
De Familie Racedagen die Jumbo in juni met Max Verstappen op het Circuit Park Zandvoort organiseerde, waren een groot succes. Op dit moment speelt Verstappen een hoofdrol in Jumbo’s commercial over thuisbezorgen. Van Eerd: 'We hebben besloten om nog een jaar door te gaan met Max, ook omdat de oorsprong van onze samenwerking zo uniek is. Natuurlijk gaan we er in 2017 opnieuw een geweldig mooi seizoen van maken en we hopen dat Max weer vele malen op het podium mag staan.'
Jumbo telt momenteel zo’n 580 winkels, waaronder drie Foodmarkten. Ook zijn er ruim 285 Pick-up Points waar klanten hun online bestellingen kunnen ophalen en bezorgt de supermarktketen boodschappen aan huis.
Max Verstappen en Jumbo-CEO Frits van Eerd tijdens de perspresentatie van de ‘Familie Racedagen, driven by Max Verstappen’ op 20 april 2016.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing