Activatiebureau Kumpany breidt verder uit

Activatiebureau Kumpany breidt verder uit
  • Sponsoring
  • 10 nov 2016 @ 09:17
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieCreatieActivatiePersonalia

Activatiebureau Kumpany groeit ook in 2016 flink door en heeft het team verder uitgebreid met twee talenten. Het gaat om een oude bekende en een nieuwe aanwinst: Tom Obdam en Diederik Derkzen.

Tom Obdam liep eerder stage bij het Amsterdamse activatiebureau en is nu – na een afstudeerstage bij FrieslandCampina – terug om als producer aan de slag te gaan. Diederik Derkzen, eerder werkzaam bij Roorda in Amsterdam en BAR Publicidade in Lissabon, komt als art director het creatieve team versterken.

Kumpany directeur Jan Paul de Wildt: '2016 is wederom een mooi en goed Kumpany jaar vol groei. We blijven investeren in de kwaliteit van het team en in een hard veranderend landschap doe ik dat het liefst met het aantrekken van jong talent dat bovenop de tijdgeest zit. Ik ben blij met de komst van Tom en Diederik.'

Kumpany is het sponsoring- en merkactivatiebureau van Yves Kummer en Jan Paul de Wildt. Het bedrijf omvat inmiddels 27 fte's.  Kumpany is werkzaam voor klanten als Ziggo, NS, Rabobank, Delta Lloyd, Yakult, Fox Sports, BNA, Hilton, Holland Casino en NOC*NSF.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken