CM Payments veilt hoofdsponsorship NAC voor één dag

CM Payments veilt hoofdsponsorship NAC voor één dag
  • Sponsoring
  • 29 nov 2016 @ 10:29
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MVOSponsorshipVoetbal

De hoofdsponsor van voetbalclub NAC Breda, CM Payments, veilt voor één dag het hoofdsponsorschap, inclusief bedrukte wedstrijdshirts, een borrel en dinerbuffet in de Skybox en 10 kaarten voor de wedstrijd NAC-Achilles’29 van de eretribune in het Rat Verlegh-stadion. Deze actie houdt verband met de komst van Serious Request naar Breda.

Het Glazen Huis van 3FM Serious Request vestigt zich voor de tweede keer op de Grote Markt van Breda in Nederland. Van 18 tot en met 24 december maken de DJ’s Domien Verschuren en Frank van der Lende deze dagen onafgebroken radio om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel.

‘De stille ramp’

3FM Serious Request heeft als doel zoveel mogelijk aandacht te krijgen én geld in te zamelen voor ‘de stille ramp’. Dit jaar vragen het Rode Kruis en 3FM aandacht voor de 900.000 kinderen die jaarlijks wereldwijd sterven aan longontsteking. Dit is de grootste doodsoorzaak bij kinderen onder de vijf jaar. De slogan van dit jaar luidt dan ook: ‘Laat ze niet stikken’.

Verschillende Bredase bedrijven en organisaties zijn begin september bij CM samen gekomen om ideeën en concepten te ontwikkelen die bijdragen aan het streven zoveel mogelijk geld op te halen voor deze actie. CM besloot een dag NAC-hoofdsponsorschap te veilen, tevens om anderen te laten te ervaren hoe het is om hoofdsponsor te zijn van de Bredase voetbalclub.

Hoofdsponsor voor één dag

Vanaf deze week kunnen geïnteresseerden bieden op de dag hoofdsponsorschap van NAC Breda.  Op een speciaal voor deze veiling opgezette website kunnen bedrijven, organisaties, maar ook bijvoorbeeld vriendengroepen bieden. Het veilingbedrag start bij 5000 euro. De veiling sluit op 23 december om 13.00 uur. De hoogste bieder wordt hoofdsponsor tijdens de wedstrijd NAC Breda – Achilles ’29, de eerste wedstrijd van NAC Breda in 2017 op 20 januari.

Kijk voor details over wat er precies geveild wordt en voorwaarden rondom 1 dag hoofdsponsorschap op de actiewebsite.

CM werd opgericht in 1999 en biedt meer dan 20.000 klanten wereldwijd oplossingen voor bedrijfskritische communicatie, klantinteractie, marketingcampagnes en transacties via mobile messaging, apps, voiceberichten, en mobiele betalingen. CM is een pionier in mobile messaging en tevens actief op het gebied van beveiliging en pushnotificaties. Naast het hoofdkantoor in Breda heeft CM vestigingen in Frankfurt, Amsterdam, Brussel, Londen, Parijs en Den Haag. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken