Triple Double en Hartstichting winnen zilveren Effie

Triple Double en Hartstichting winnen zilveren Effie
  • Sponsoring
  • 2 nov 2016 @ 14:44
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MaatschappijActivatieCampagnesAward

Sportmarketingbureau Triple Double was dinsdag een verrassende winnaar bij de Effie Awards, die doorgaans worden gedomineerd door traditionele reclamebureaus. Samen met de Nederlandse Hartstichting won het bureau uit Den Bosch een zilveren Effie in de categorie ‘Maatschappelijke Campagne’. Triple Double was ook betrokken bij de 'bronzen' campagne van Opel.

Mariëlla Maandag-de Waal, communicatie-adviseur bij De Hartstichting: 'Het is een bijzondere waardering om door de Effie jury bekroond te worden voor de effectiviteit van onze campagne ‘Een bericht’. Maar eigenlijk is deze prijs bestemd voor de inmiddels 141.000 Nederlanders die zich als vrijwilliger hebben aangemeld om in ons land slachtoffers van een hartstilstand te helpen.'

Norberth Korsmit, partner van Triple Double: 'Allereerst is dit een prachtige beloning voor het harde werk en doorzettingsvermogen van de Hartstichting, de tienduizenden burgerhulpverleners en ons bureau. Normaal gesproken ben ik niet zo bijgelovig. Maar blijkbaar moest het zo zijn dat we deze primeur voor ons bureau op de 32ste uitreiking van de Effie awards ontvangen. Geweldig.'

De andere winnende campagne waar Triple Double een bijdrage aan heeft geleverd, is 'Sterk staaltje van Opel’, die reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam ontwikkelde voor Opel Nederland in samenwerking met eveneens Carat, Isobar en DTC Media.

Bekijk alle Effie-winnaars op MarketingTribune.nl



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken