Ondernemers besparen ruim 6 ton voor Dance4Life
- Sponsoring
- 14 dec 2016 @ 12:06
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMaatschappijSponsorRingActivatie
- 14 dec 2016 @ 12:06
- Redactie Sponsoring
Zes ondernemers hebben het afgelopen etmaal maar één doel voor ogen: zo veel mogelijk besparen voor Dance4life. Dat is gelukt: met behulp van hun netwerk en creativiteit gingen ze aan de slag met een wensenlijst en dat leverde ruim 636.844 euro aan directe besparingen op. Geld dat daardoor rechtstreeks naar Dance4life’s einddoel gaat: een gezonde toekomst voor jongeren wereldwijd. De ondernemers opereerden vanuit de Situation Room, het sponsorconcept dat vorige maand nog een SponsorRing won.
Vierentwintig uur zaten de ondernemers opgesloten in de Situation Room, ditmaal het Vesper Hotel in Noordwijk. Via Whatsapp, mail, telefoon en social media mobiliseerden zij hun netwerk om zoveel mogelijk wensen op de 'wishlist' van Dance4life te vervullen. De Situation Room draait niet om een donatie in euro's maar om producten, diensten of kennis.
Een greep uit de score: 5.000 T-shirts van WE Fashion, het Hilton Zuid als locatie voor de Funky Fundraiser 2017, wijn van De Bruyn Wijnkopers voor alle events van Dance4life en een meet&greet met Max Verstappen in Abu Dhabi, aangeboden door Exact als veiling-item voor de Funky Fundraiser.
'Ik ben ontzettend trots op het resultaat dat we met z'n allen hebben neergezet. Het is onvoorstelbaar hoeveel je samen in zo'n korte tijd voor elkaar kunt krijgen', aldus deelnemer Daniel Frankenhuis, CEO Yvey Events & Catering.
Dit sponsorconcept is vier jaar geleden bedacht door een Friend4life, en won onlangs de SponsorRing in de categorie Smart Budget. Het event behoort volgens een vakjury tot een van de beste sponsorcases in Nederland.
Onbeschermde seks is een van de grootste gezondheidsrisico's voor jongeren wereldwijd. Dance4life werkt samen met jongeren werkt aan een gezonde toekomst. In haar 12-jarige bestaan heeft dance4life al meer dan 2 miljoen jongeren verder geholpen en met de steun van alle partners en sponsoren komen daar de komende jaren nog miljoenen jongeren bij.
Lees ook: deelnemer Marja Ruigrok schreef een MT-column: 'Zweten voor goed doel.'
Situation Room team (v.l.n.r.): Francine Cromstock (Dance4life), Alex Wachtler (CEO Just Media Group), Yvonne Nassar (Head of Marketing & Innovation bij RAI Amsterdam), PJ Datema (mede-oprichter van Nederlandsche Betaal- en Wisselmaatschappij), Marja Ruigrok (oprichter van Ruigrok NetPanel en fractievoorzitter VVD Amsterdam), Eveline Aendekerk (directeur Dance4life), Michiel van de Berg (Vesper Hotel), Charlotte van der Zanden (Dance4life), Lisanne Mom (Dance4life), Jacco Bouw (Founder/CEO van Webpower), Daniel Frankenhuis (CEO Yvey Events & Catering, ontbreekt op de foto).
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing