VI verlengt samenwerking met Fonds Gehandicaptensport

VI verlengt samenwerking met Fonds Gehandicaptensport
  • Sponsoring
  • 25 jan 2017 @ 12:16
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbalSportMedia

De samenwerking tussen Voetbal International en Fonds Gehandicaptensport is deze maand verlengd voor een periode van twee jaar. Sinds 1 oktober 2015 is Voetbal International als 1% FairShare-partner verbonden aan het Nationaal G-voetbalplan. Als partner van dit plan levert VI een positieve bijdrage aan het G-voetbal door verenigingen te informeren, inspireren en activeren om te starten met G-voetbal.

'Wij zijn erg verheugd dat we de samenwerking met het Fonds gehandicaptensport voor twee jaar hebben verlengd', zegt Maarten Roomer, hoofd marketing van Voetbal International. 'VI staat voor voetbalbeleving in al zijn vormen. Hier past het G-voetbal ook bij. Als er ergens met passie en beleving van voetbal wordt genoten is het daar wel. Die energie en dat gevoel willen we samen met de andere partners over de bühne brengen. Met als doel het Nationaal G-voetbalplan naar een hoger plan te tillen.'

Nike Boor, directeur van Fonds Gehandicaptensport: 'Door de samenwerking met Voetbal International zijn wij in staat om de boodschap van het G-voetbal te delen op dit krachtige voetbalplatform. Wij zijn daarom ook trots dat we het partnership met twee jaar mogen verlengen.'

Voetbal International heeft op zijn website een dossier aangemaakt rondom de samenwerking met het Fonds Gehandicaptensport. Hier is de gezamenlijk gemaakte (video)content te bekijken en lezen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken