Essent en vtwonen zetten skybox FC Groningen op Airbnb

Essent en vtwonen zetten skybox FC Groningen op Airbnb
  • Sponsoring
  • 7 feb 2017 @ 11:29
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipBrandingActivatieVoetbal

Altijd al willen overnachten in een voetbalstadion? Dat kan nu, want in het stadion van FC Groningen heeft hoofdsponsor Essent een skybox laten inrichten als comfortabele woon- en slaapkamer. De styling is verzorgd door styingspecialist vtwonen. Via Airbnb kunnen geïnteresseerden zich aanmelden voor een overnachting van 4 op 5 maart. Een primeur, want niet eerder was een skybox in een Nederlands stadion als overnachtingsplek beschikbaar via Airbnb.

Essent geeft fans de mogelijkheid om in de nacht van 4 op 5 maart, in aanloop naar de clash FC Groningen tegen Ajax, een nachtje te slapen in het stadion van FC Groningen. Fans kunnen zich inschrijven via Airbnb en motiveren waarom zij in aanmerking willen komen voor deze unieke overnachting in het stadion. De uiteindelijke winnaar mag drie andere mensen meenemen.             

Kijkje achter de schermen

De winnaars krijgen een unieke ervaring aangeboden door Essent. Uiteraard worden zij door FC Groningen welkom geheten en kunnen ze een bijzonder kijkje achter de schermen verwachten. De winnaars slapen in de skybox met uitzicht op het veld. Ze worden op 5 maart gewekt door de stadionspeaker en kunnen douchen in de kleedkamer van FC Groningen. Na het ontbijt bereiden ze samen met de teammanager de kleedkamer van FC Groningen voor op de wedstrijd. ’s Middags maakt de winnaar vanuit de skybox vervolgens live de topwedstrijd mee. Kortom, de winnaars zullen zich helemaal thuis voelen bij FC Groningen.  

Essent vroeg, FC Groningen-icoon Evgeniy Levchenko om een nachtje te komen proefslapen na de wedstrijd FC-Groningen - Excelsior van 4 februari. De oud-voetballer van FC Groningen kon bevestigen dat de skybox aan alle comforteisen van een voetbalfan voldoet en deelde zaterdagavond al enkele foto’s op Twitter en Instagram.  

'Stadion letterlijk als tweede thuis'

Dennis Lith, verantwoordelijk voor sponsoring bij Essent: ‘Deze actie waarbij we iedereen de kans geven op een unieke ervaring past helemaal bij de manier waarop we ons sponsorschap met FC Groningen invullen. Voor veel fans is het stadion een tweede thuis. Essent staat voor een comfortabel thuis voor iedereen. Onze partner vtwonen heeft de skybox dan ook tot een echt thuis omgetoverd, waardoor we met recht kunnen zeggen Helemaal thuis bij FC Groningen.’



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken