Amazing Oriental hoofdsponsor Peking Express

Amazing Oriental hoofdsponsor Peking Express
  • Sponsoring
  • 24 mrt 2017 @ 15:59
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieSponsoring

De grootste Aziatische supermarktketen van Nederland, Amazing Oriental, gaat dit seizoen samenwerken met het televisieprogramma Peking Express. In dit programma, gepresenteerd door Rik van de Westelaken, worden koppels uitgedaagd om met slechts één euro per dag dwars door Vietnam, Laos en Cambodja te liften. Het duo dat de uitgestippelde route het snelst voltooit, mag zich kronen tot winnaar van Peking Express 2017.

Wouter Modderkolk, Account Manager SBS Branded Partnerships: 'Het door Net5 ontwikkelde programma 'Peking Express' heeft met Amazing Oriental de perfecte sponsor aangetrokken. Een organisatie die diepgeworteld is in de Aziatische cultuur en deze al jaren op fantastische wijze promoot, past natuurlijk uitstekend bij een programma als het onze. Een samenwerking die op alle fronten versterkend werkt!'

Ook bij Amazing Oriental zijn ze blij met de overeenkomst.

Liza Poon, Directeur Marketing Amazing Oriental: 'Een tocht langs prachtige rijstvelden in Vietnam, de ongerepte natuur van Laos en het indrukwekkende Angkor Wat in Cambodja is natuurlijk fantastische naamsbekendheid voor het Aziatische continent. Hiermee krijgen de kijkers een mooie indruk van de Aziatische levensstijl en cultuur en de centrale rol die eten hierin vervult. Als warm pleitbezorger van de Aziatische keuken zijn wij blij dat we hieraan een bijdrage kunnen leveren.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken