Coolste Baan keert terug in Olympisch Stadion

Coolste Baan keert terug in Olympisch Stadion
  • Sponsoring
  • 9 mrt 2017 @ 11:13
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementSportSportmarketing

De 'Coolste Baan van Nederland' keert terug. Van 18 januari tot en met 11 maart 2018 krijgt het Olympisch Stadion weer een ijsbaan. Niet alleen voor het publiek, maar ook voor het WK Allround. Dat was ooit de grote droom van initiatiefnemer Rintje Ritsma, die dit plan verwezenlijkte samen met House of Sports.

De Coolste Baan van Nederland is een schaatsbaan voor iedereen, waar sport en entertainment samenkomen, evenals breedtesport en topsport. De bezoekers worden er meegenomen in de rijke schaatsgeschiedenis in een unieke setting die de schaatsliefhebber kippenvel bezorgd. Van recreatief schaatsen tot schoolschaatsen, van schaatsles tot curlingclinics, 'wining & dining on ice' op diverse thema-avonden, voor families, voor studenten of bedrijfsuitjes.

De Coolste Baan van Nederland wordt extra bijzonder met de ISU WK Allround 2018 als spectaculair slotstuk. In 2018 is het 125 jaar geleden dat Jaap Eden zich in Amsterdam liet huldigen als de officiële eerste wereldkampioen allround schaatsen. Na 125 jaar keert de ISU WK Allround terug naar Amsterdam en brengen wij graag een eerbetoon aan alle wereldkampioenen die in de voetsporen van Jaap Eden zijn getreden.

In 2014 is de eerste editie van de Coolste Baan georganiseerd door House of Sports, met onder meer een NK Allround. KPN heeft zich opnieuw als hoofdsponsor aan het evenement verbonden. De Telegraaf is mediapartner.



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken